مجله مهد ابزار

به مجله مهد ابزار خوش آمدید

تاریخچه ی برند کرون – CROWN به سال 1983 بر می گردد. زمانی که تولد یک رویا شکل گرفت. کارخانه چرخ سنگزنی شانگو توسط آقای چائوشنگ ژو در روستای شانگو تأسیس شد. شرکتی که به یکی از معدود شرکت های صنعتی در شهرستان یونگ کانگ تبدیل شد.

 

برند کرون – CROWN دارای 4 کارخانه واقع در چین است که به طور کامل مطابق با استانداردهای بین المللی می باشند. تمامی آن ها از سیستم مدیریت TPS استفاده می کنند. این برند به طور مستقیم بیش از 90 درصد از محصولات خودش را تولید می کند. زمانی که این برند از برون سپاری به تأمین کنندگان استفاده کند ، آنها باید به طور کامل مطابق با بالاترین استاندارد هم از نظر کیفیت و هم از نظر حفاظت باشند.

دریل شارژی 16 ولت کرون مدل CT21082

عملکرد بهتر ، دوام بیشتر ، تضمین شده

برند کرون – CROWN کسب و کار خود را در 40 کشور در سراسر جهان اداره می کند. این برند محصولات خود را در هر پنج قاره به فروش می رساند. سهم بازار این برند به طور مداوم سال به سال افزایش می یابد. این شرکت به طور کامل نیازهای افراد گوناگون به ابزارآلات را برآورده می کند. این برند محصولات خود را در 5 حوزه کلان توسعه داده است :

برند کرون – CROWN با بیش از 2300 نفر پرسنل و دارا بودن بیش از 29 سال پشتوانه تجربی در زمینۀ تولید ابزار برقی ، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان ابزار برقی در کشور چین بوده و از پیشتازان در این رشته از صنعت در کشور چین می باشد. اعتقاد این شرکت بر این اصل استوار است که دستیابی به اهداف و ایده آل های مشتریان کلید رسیدن به موفقیت است.

مینی فرز شارژی کرون مدل CT23001

محصولات برند کرون – CROWN در فروشگاه مهد ابزار موجود می باشند. با کلیک بر روی این لینک می توانید محصولات موجود را مشاهده و خریداری کنید. برای کسب اطلاعات دیگر برند های ابزار می توانید از بخش معرفی برند ها در مجله ی اینترنتی مهد ابزار استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *