مجله مهد ابزار

به مجله مهد ابزار خوش آمدید

متر جدید کمپانی کوبالت عرضه شد. این محصول با اسم True Control جدید عرضه شده است که دارای کنترل بصری جمع شدن تیغه و همچنین مکانیزم قفل سنتی است. برای اطلاع از آخرین و به روزترین اخبار ابزار ، با مجله اینترنتی مهد ابزار همراه باشید.

برخی از مترهای نواری دارای یک دکمه توقف در پایین برای نگه داشتن دستی تیغه در موقعیت فعلی یا برای کنترل سرعت برگشت می باشند. متر جدید کمپانی کوبالت – Kobalt بر اساس اصل مشابهی کار می کند. اما از محفظه بیرونی چرخان قرقره تیغه برای این منظور استفاده می کند. در این محصول اساساً برای کاهش یا غلبه بر نیروی پس‌کشی فنری، به کناره متر فشار وارد می‌کنید. این محصول جدید همچنین دارای تیغه و فنر از جنس استیل ضد زنگ برای مقاومت در برابر زنگ زدگی است.

تصاویر متر جدید کمپانی کوبالت نشان می‌دهند که نوار در هر دو طرف تیغه دارای علامت‌هایی است. نشانه‌های افقی استاندارد در جلو، و نشانه‌هایی عمودی در پشت. به نظر نمی رسد پوشش خاصی یا زره تیغه ای وجود داشته باشد. بنابراین مشخص نیست که آیا این متر جدید به اندازه متر برندهای دیگر در همان محدوده قیمت بادوام است یا خیر. وب‌سایت Lowe گزارش می‌دهد که متر True Controlدر فروشگاه‌ها موجود است.

مشخص نیست که آیا متر جدید کمپانی کوبالت یکی از انواع ابزارهای معمولی جدید برای فصل تعطیلات است که فقط برای مدت محدودی در دسترس هستند. یا اینکه بخشی از خط تولید جدید یا مجموعه ای از ابزارهای جدید کوبالت است. به هر حال ضد زننگ بودن تیغه و فنر این محصول می تواند افراد را مایل به خرید آن کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *