مجله مهد ابزار

به مجله مهد ابزار خوش آمدید

برند گریتک – Greatec انواع ماشین آلات و ابزارآلات را ارائه می دهد. محصولات این برند ساخت کشور چین بوده و با تکنولوژی ژاپن ساخته می شوند. این برند در وبسایت خود چند زمینه اصلی فعالیت خود را بیان کرده است :

Shenzhen Greatec شرکتی با فناوری پیشرفته تولید ، طراحی و بازاریابی دستگاه‌های اینورتر جوش و برش است.

محدوده کسب و کار برند برند گریتک – Greatec شامل :

برند گریتک – Greatec دارای 9 مجموعه و بیش از 80 مدل کالا می باشد. این برند در شنژن با یک کارخانه بزرگ مدرن با استاندارد بالا، خطوط کامل تولید درجه یک و تجهیزات آزمایش قرار دارد. همچنین دارای مهندسانی با سالها تجربه در تحقیق و توسعه دستگاه های جوش اینورتر، کادر مدیریتی تحصیل کرده و اپراتورهای مجرب خط تولید می باشد. برای اطمینان مشتریان ، تمامی محصولات این برند دارای گواهینامه های CCC و CE هستند.

برند گریتک – Greatec تولید کننده پیشرو در صنعت ابزارآلات می باشد. پرسنل بازاریابی این برند با ارائه بهترین خدمات مورد تحسین مشتریان داخلی و خارجی قرار گرفته اند. کالاهای این برند به بیش از 50 منطقه، به ویژه در اروپا، ایالات متحده، استرالیا، خاورمیانه و آسیای جنوب شرقی فروخته می شود. با استراتژی اصلی و کیفیت محصول عالی مجهز به فناوری پیشرفته، این برند به یکی از تولید کنندگان پیشرو در صنعت جوشکاری اینورتر تبدیل شده است.

تبدیل مینی فرز به اره زنجیری برقی گریتک مدل GTCS115

برند گریتک – Greatec تحقیق و توسعه فناوری قوی، یکپارچه سازی منابع، و توانایی های اجرای پروژه، به علاوه شرکای تجاری در خارج از کشور دارد. محصولات برند گریتک – Greatec در فروشگاه مهد ابزار موجود می باشند. با کلیک بر روی این لینک می توانید محصولات موجود را مشاهده و خریداری کنید. برای کسب اطلاعات دیگر برند های ابزار می توانید از بخش معرفی برند ها در مجله ی اینترنتی مهد ابزار استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *