مجله مهد ابزار

به مجله مهد ابزار خوش آمدید

شیار زن ( به انگلیسی Wall Chaser ) وسیله ای مناسب برای برش دیوار و سطح زمین می باشد که در مشاغل مختلفی از جمله صنعتی و ساختمانی کاربرد فراوان دارد. برخی از آن ها برای جمع آوری گرد و غبار حاصل از ایجاد شیار ، خروجی اتصال به دستگاه دمنده دارند. برخی دیگر نیز برای مشخص کردن خط برش دارای نشانگر لیزری هستند.

شیار زن دو تیغ رونیکس مدل 3412

شیار زن برقی ابزاری جهت برش یا خط انداختن روی سطوح مختلف استفاده می شود. سطوحی مثل کف, دیوار در پروژه های صنعتی, ساختمانی و تأسیساتی. از جایی که این کار باید به شکل منظم و دقیق انجام شود ، از این ابزار استفاده می شود. در این دستگاه یک موتور الکتریکی باعث حرکت برش دهنده می شود که قابلیت برش زاویه دار یا فارسی نیز دارد. در مشاغلی مانند برق کاری جهت قرار دادن سیم یا نشانه گذاری به گونه ای که به صورت منظم و مستقیم انجام گیرد ، از این دستگاه استفاده می گردد.

انواع مکانیزم عملکرد شیارزن ها :

در شیار زن دو تیغ می توانید اندازه ی برش یا خط را تنظیم کنید. در واقع می توانید اندازه ی برش یا خظ دلخواهتان تعیین کنید.در حالی که در مدل یک تیغ قادر به انجام این کار نمی باشید.

شیارزن ها  از اجزاء زیر تشکیل می شوند :

شیار زن دو تیغ DCA مدل AZR180

برای خرید انواع شیار زن می توانید به وبسایت فروشگاه مهد ابزار مرجعه کنید. برای مشاهده ی دیگر ترفند ها و آموزش های ابزار می توانید از بخش آموزش و ترفند مجله اینترنتی مهد ابزار استفاده کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *