مجله مهد ابزار

به مجله مهد ابزار خوش آمدید

برند ماکیتا گردگیر بادی بی‌سیم جدید خود را معرفی کرد. کمپانی ماکیتا – Makita پلت فرم ابزار برقی بی سیم XGT 40V Max خود را با معرفی محصولی جدید گسترش داد. مدل این محصول جدید AS001G می باشد. برای اطلاع از آخرین و به روزترین اخبار ابزار ، با مجله اینترنتی مهد ابزار همراه باشید.

گردگیری همه کاره !

گردگیر بادی شارژی جدید ماکیتا فوق العاده و همه کاره به نظر می رسد. هیچ صحبتی در مورد اینکه آیا ماکیتا گردگیر مشابهی را به عنوان بخشی از سیستم ابزار برقی 18 ولتی خود معرفی خواهد کرد، وجود ندارد. اما احتمالاً در انحصار XGT باقی خواهد ماند. به عنوان یادآوری ، سیستم‌های ابزار برقی 18 ولتی و XGT ماکیتا با یکدیگر سازگار نیستند. گردگیر و دمنده ی ماکیتا XGT با تعداد زیادی از ملحقات و لوازم جانبی مختلف برای پاسخگویی به طیف وسیعی از کاربردها ارائه می شود.

نمی توان گفت که آیا ماکیتا قصد دارد محصول جدیدش گردیگر نامیده شود یا نه. اما به نظر می رسد که این توصیف مناسبی است. این ابزار جدید علاوه بر این که به عنوان یک دمنده جمع و جور و متمرکز عمل می کند، می تواند به عنوان بادکننده و بادکش نیز عمل کند. ماکیتا در تصاویری گردگیر بادی بی‌سیم XGT را نشان داده که برای تمیز کردن اجزای مختلف رایانه از جمله فیلترهای فن استفاده می‌شود. همچنین دارای یک اتصال شلنگی است که می‌تواند در فضاهای تنگ مانند تمیز کردن فن‌ها و هیت سینک‌ها استفاده شود.

در تصاویر منتشر شده ، گردگیر بادی بی‌سیم جدید ماکیتا همچنین گردگیری وسایل الکترونیکی ظریف مانند دوربین DSLR را نشان می دهند. این گردگیر برای تمیز کردن گریل پنکه بالای سر نیز استفاده می‌شود. اگرچه مشخص نیست که آیا افزونه همراه این محصول است یا یک وسیله جانبی اضافی است. این گردگیر 40 ولت همچنین می تواند توپ های ساحلی و استخرهای بادی را باد کند. 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *