مجله مهد ابزار

به مجله مهد ابزار خوش آمدید

سشوار صنعتی ، سشوار حرارتی یا تفنگ حرارتی نام هایی هستند که این دستگاه دارد. سشوارهای صنعتی دقیقا مانند سشوارهای آرایشی عمل کرده و تولید باد گرم می کنند. با این تفاوت که میزان باد تولیدی و درجه حرارت آن ممکن است تا ده ها برابر سشوار های معمولی آرایشی باشد. به همین دلیل به آن ها صنعتی می گویند. آن ها می توانند حرارتی مابین ۵۰ الی ۷۰۰ درجه سانتی گراد تولید کنند.

سشوار صنعتی رونیکس مدل 1101

قسمت های مختلف سشوار صنعتی

این سشوار از دو قسمت عمده به اسم موتور و المنت تشکیل شده است که تولید گرما به وسیله المنت و انتقال هوای گرم به بیرون توسط موتور دمنده انجام می شود. معمولاً سشوارهای صنعتی دارای سیستم قابل تنظیم برای میزان باد و گرما می باشند. از این ابزار برای گرم نمودن لوله های پلاستیکی ، شرینگ کردن در صنایع بسته بندی ، کندن روکش ، خشک کردن و رنگزداییاستفاده می شود.

مزیت سشوار صنعتی

یکی از مزیت های سشوارهای صنعتی ، عدم تولید شعله آتش می باشد. چرا که شعله آتش ممکن است به سطح کار آسیب برساند و موجب سوختن آن شود. این سشوارها بنا به میزان قدرتشان می توانند نیاز شما را برطرف کنند. یکی از رایج ترین استفاده ها و کاربرد سشوار های صنعتی ، کندن و زدودن رنگ از روی دیوار می باشد. به این صورت که با برخورد باد گرم با دیوار یا سطحی که دارای رنگ است ، باعث می شود که رنگ آن به راحتی از روی دیوار بلند شده و به راحتی قابل کندن شود.

به صورت کلی می توان سشوار صنعتی را یکی از کاربردی ترین ابزار های مورد نیاز در صنعت دانست. چرا که این ابزار دارای کاربرد های فراوانی می باشد. از جمله در صنف نجاری ، رنگ کاری ، بسته بندی.

سشوار صنعتی 2000 وات آروا مدل 5611

برای خرید انواع سشوار صنعتی می توانید به وبسایت فروشگاه مهد ابزار مرجعه کنید. برای مشاهده ی دیگر ترفند ها و آموزش های ابزار می توانید از بخش آموزش و ترفند مجله اینترنتی مهد ابزار استفاده کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *