مجله مهد ابزار

به مجله مهد ابزار خوش آمدید

میلواکی فاضلاب بازکن مارپیچ جدید خود را معرفی کرد. کمپانی میلواکی – Milwaukee ، یلواکی محصول جدید خود را برای تمیز و باز کردن فاضلاب معرفی کرد. نام کامل این محصول Trapsnake 25′ auger with cable drive 49-16-2573 می باشد. برای اطلاع از آخرین و به روزترین اخبار ابزار ، با مجله اینترنتی مهد ابزار همراه باشید.

فاضلاب بازکن مارپیچی جدید میلواکی – Milwaukee قرار است در ژانویه 2022 عرضه شود. قیمت این محصول 49.96 دلار خواهد بود. میلواکی تصاویری از این محصول جدید منتشر کرده است. طبق این تصاویر ، محصول جدید یک واحد مستقل با یک درام است که یک کابل مارپیچ 25 فوتی را در خود جای داده است. این مارپیچ را می توان با دست و با دسته زبانه بازشو در پشت درام یا در صورت جفت شدن با درایور M12 Trapsnake توسط موتور تغذیه کرد.

میلواکی این فاضلاب بازکن مارپیچ جدید را با کابل مارپیچ برای رفع گرفتگی در سینک‌ها ، وان حمام و فاضلاب طراحی کرده است. وقتی کاربر روی اهرم دستگیره جلویی فشار می‌دهد، تغذیه خودکار و جمع شدن کابل را فعال می‌کند. میلواکی این ویژگی را به عنوان Cable Drive معرفی و به بازار عرضه می کند. قفل کابل ، کابل را در جای خود نگه می‌دارد. گفته می‌شود این قفل حداکثر کنترل را به کاربر می‌دهد تا زمانی که گرفتگی را پاک کند. همچنین درایور و کابل این محصول به منظور افزایش عمر این ابزار قابل تعویض شدن می باشد.

مشخصات فاضلاب بازکن مارپیچی جدید میلواکیTrapsnake 25′ auger with cable drive 49-16-2573

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *