مجله مهد ابزار

به مجله مهد ابزار خوش آمدید

شرکت ابزارآلات کنزاکس – KENZAX با نمایندگی مستقیم در ایران فعالیت دارد. محصولات این برند در کشور چین تولید می شوند. این شرکت فعالیت خود را از سال 94 آغاز کرد و با حضور 20 ساله در ایران از محبوبیت قابل قبولی نزد صنعت گران برخوردار است.

برندی با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب

محصولات برند کنزاکس شامل انواع ابزار آلات دستی ، برقی ، بادی ، برشی و … است. تمامی این محصولات با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب ارائه می شوند. رنگ سازمانی محصولات این برند از ترکیب رنگ های خردلی و ذغالی تشکیل شده است. بدنه زیبا و طراحی منحصر به فرد یکی از ویژگی های محصولات این برند می باشد. محصولات و ابزار این برند دارای ضمانت 12 ماهه شرکت کنزاکس هستند.

دریل پیچ گوشتی شارژی کنزاکس مدل KCDI-118

برند کنزاکس – KENZAX در وبسایت خود گفته : اختراع ابزار به عنوان اولين ساخته دست بشر براي گذران بهتر زندگي ، يك ضرورت بوده است. این برند در نظر دارد همگام با تکنولوژی روز دنیا محصولاتی مطابق با استاندارد جهانی و نیاز مصرف کنندگان ایرانی ارائه کند. این برند می خواهد با نیاز سنجی بازار مصرف صنعتگران و ارائه محصولات با کیفیت مطلوب و با مطالعات علمی دقیق و بهره گیری از آخرین فناوری های روز دنیا ، گامی در جهت رشد اقتصادی و صنعتی بر دارد.

مدیران ، متخصصان و پرسنل اداری ، فروش و خدمات برند کنزاکس چندین سال است که در زمینه تجارت و فروش ابزار فعال ند. به این ترتیب شناخت کامل و دقیقی از نیاز بازار صنعت دارند. بنابرین سبد کالای صنعتی متنوعی ، متناسب با نیاز و سلیقه مصرف کنندگان طراحی کرده اند. لذا انواع ابزار آلات دستی ، برقی ، بادی ، برشی و … را که با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب می توانید از این برند تهیه کنید.

مینی فرز دسته بلند کنزاکس مدل KAG-1140

محصولات برند کنزاکس – KENZAX در فروشگاه مهد ابزار موجود می باشند. با کلیک بر روی این لینک می توانید محصولات موجود را مشاهده و خریداری کنید. برای کسب اطلاعات دیگر برند های ابزار می توانید از بخش معرفی برند ها در مجله ی اینترنتی مهد ابزار استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *