مجله مهد ابزار

به مجله مهد ابزار خوش آمدید

آچار شلاقی RIDGID ، ابزاری که می توانید روی آن حساب کنید. برند ریجید – Ridgid در مورد این ابزار خود می گوید : روی این ابزار حساب کنید تا سخت ترین کارها را در هر اندازه لوله ای که وجود دارد انجام دهید. آیا این ادعاها درست هستند؟ آیا می توانید روی این ابزار حساب کنید؟ به نظر می رسد بله. برای اطلاع از آخرین و به روزترین اخبار ابزار ، با مجله اینترنتی مهد ابزار همراه باشید.

برند RIDGID یک نام شناخته شده در زمینه ی آچار شلاقی ( آچار لوله گیر) با اندازه ها و سبک های مختلف برای هر نیاز یا کاربرد می باشد. در تصویر زیر چند عدد از این آچارها نشان داده شده است. شاید بپرسید چرا آن ها انقدر کثیف هستند و تمیز نشده اند. اما آن ها در واقع شخصیت دارند و نشان دهنده ی کار و تجربه هستند و هنوز هم کاملا خوب کار می کنند. شاید فکر کنید رشته‌ها نیاز به تعمیر دارند ، اما هنوز هم برای تنظیم صاف هستند.

آچار شلاقی RIDGID با چندین دهه استفاده و کثیفی ، بهتر از آچار شلاقی های ارزان که فقط در روز اول کار می کنند می باشند.

برند RIDGID یک آچار شلاقی 14 اینچی برای تکمیل آچارهای 18 اینچی داخل عکس برای صاحب آن ها ارسال کرد. صاحب آن ها از این که آچارهای RIDGID در طول این سال ها چقدر کم تغییر کرده‌اند شگفت‌زده شده است. او می گوید که آچارهای آنها همیشه توانایی خود را ثابت می کنند و برای خود صحبت می کنند. در واقع نیازی به تعریف و تبلیغ ندارند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *