مجله مهد ابزار

به مجله مهد ابزار خوش آمدید

دفتر مرکزی برند آنکور – Anchor در شهر هایمن، استان جیانگ سو که تنها 1.5 ساعت تا فرودگاه شانگهای پودونگ فاصله دارد واقع شده است. نام کامل این شرکت Jiangsu Anchor Tools Co., Ltd می باشد.

دریل چکشی 13 میلیمتر آنکور مدل Ei1

محصولاتی با کیفیت و استاندارد

برند آنکور – Anchor در سال 1995 در چین تأسیس شد. این برند یکی از بزرگترین تولید کنندگان حرفه ای ابزارهای برقی و قطعات یدکی در چین می باشد. مساحت کارخانه ی این برند  120000 متر و مساحت ساختمان آن 80000 متر است. این برند دارای 190 میلیون یوان دارایی ثابت و فروش بین المللی حدود 40 میلیون دلار در سال می باشد. این برند اکنون بیش از 1000 کارمند دارد. از جمله 150 مدیران و مهندسین فنی حرفه ای.

محصولات برند آنکور – Anchor در بسیاری از کشورها در دستریس می باشند. کشورهایی از جمله هند، اندونزی، ویتنام، فیلیپین، برمه، تایلند. همچنین کشورهای آسیایی مثل مصر، ایران، سوریه. علاوه بر این کشور ها ، آمریکا، اروپا، آفریقا، جنوب آمریکایی و غیره هر ساله حدود 40 میلیون دلار کالای این برند را دارا می باشند. این برند پس از گذشت ده سال از فعالیت حرفه ای خود ، همچنان پیشتاز در عرصه ی صنعت و ابزارآلات می باشد. این برند می کوشد تا با عرضه ی محصولاتی با کیفیت و استاندارد ، نام تجاری خود را بیش از پیش در میان گروه بزرگ مصرف کنندگان خود در بازارهای ملی و بین المللی به ثبت برساند.

فرز سنگبری 2600 وات پی ام آنکور مدل 1332

برخی از محصولات برند آنکور – Anchor شامل :

اینورتر جوشکاری 250 آمپر آنکور مدل 250D

محصولات برند آنکور – Anchor در فروشگاه مهد ابزار موجود می باشند. با کلیک بر روی این لینک می توانید محصولات موجود را مشاهده و خریداری کنید. برای کسب اطلاعات دیگر برند های ابزار می توانید از بخش معرفی برند ها در مجله ی اینترنتی مهد ابزار استفاده کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *