مجله مهد ابزار

به مجله مهد ابزار خوش آمدید

جعبه ابزارهای جدید بائر برند Harbor Freight معرفی شد. کمپانی Harbor Freight یک سیستم جعبه ابزار مدولار جدید بائر – Bauer را راه اندازی کرده است. محصولاتی که با نمونه های مشابه برند میلواکی مقایسه می شوند آنها کاربران را تشویق می کنند. برای اطلاع از آخرین و به روزترین اخبار ابزار ، با مجله اینترنتی مهد ابزار همراه باشید.

سیستم جعبه ابزار جدید Harbor Freight

جعبه ابزارهای جدید بائر – Bauer دارای بسیار سبک وزن می باشند. 25 پوند وزن جعبه ابزار کوچک و 60 پوند وزن جعبه ابزار مدل rolling tool box می باشد. جعبه ابزار Milwaukee Packout می تواند تا 75 پوند را در خود جای دهد. و جعبه ابزار بائر مدل rolling tool box وزنی حدود 250 پوند را در خود جای می دهد. کمپانی Harbor Freight خریداران را تشویق می‌کند تا جعبه ابزارهای جدیدش را از نظر قیمت با میلواکی مقایسه کنند.

کمپانی Harbor Freight جعبه ابزارهای جدید بائر را بسیار نیرومند و زمخت توصیف می کند. آنها همچنین تأکید می کنند که 5 مدل آنها بیش از 50 پیکربندی ذخیره سازی را امکان پذیر می کند. تاکنون فقط 5 جعبه ابزار مدولار Bauer و گزینه سازمان دهنده وجود دارد :

قیمت جعبه ابزارهای جدید بائر کمی بالا به نظر می رسند. زیرا یک سیستم 3 تکه ساخته شده با جعبه ابزار نورد با جعبه ابزار کوچک و بزرگ 140 دلار خواهد بود. ترکیب جعبه ابزار Craftsman Versastack (با سازمان دهنده به جای جعبه ابزار) 90 دلار است و Craftsman Tradestack با قیمت 169 دلار عرضه می شود. سیستم جعبه ابزار Ridgid Pro 3pc نیز وجود دارد که در حال حاضر 119 دلار قیمت دارد.

جعبه ابزارهای جدید بائر برند Harbor Freight ویژگی های جالب و قابل توجهی وجود دارد. به عنوان مثال، سازمان دهنده قطعات بائر دارای استاندارد IP65 ضد آب و ضد گرد و غبار است. همچنین به نظر می رسد همه جعبه ابزارها دارای چفت فلزی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *