مجله مهد ابزار

به مجله مهد ابزار خوش آمدید

میلواکی سنگ فرزهای جدید خود را معرفی کرد. برند میلواکی – Milwaukee این محصولات جدید بی‌سیم خود را تحت عنوان M18 Fuel معرفی کرده است. مدل هایی که گفته می‌شود عملکردی مشابه با مدل های 11 آمپری سیمی دارند. برای اطلاع از آخرین و به روزترین اخبار ابزار ، با مجله اینترنتی مهد ابزار همراه باشید.

این ها برخی ادعاهای جدی برای سنگ فرزهای 18 ولتی شارژی جدید میلواکی هستند. میلواکی این مدل ها را در دو نوع عرضه می کند. یک مدل 5 اینچی و یک مدل با سرعت متغیر 4-1/2. هر دو مدل در دو نوع سوئیچ پارویی (بدون قفل) و سوئیچ قفل کشویی مطابق با نیازها و جلوگیری آسیاب فردی شما ارائه می شوند. مدل سر صاف یک سر باریک را ارائه می دهد. این قسمت باعث می شود دستگاه در محیط های کوچک و بسته با اتصال محکم قرار بگیرد. این امکان در مدل های معمولی وجود ندارد.

مدل معمولی سنگ فرزهای جدید میلواکی ، بدنه و سر معمولی را ارائه می‌کند، اما سرعت متغیری را اضافه می‌کند. قابلیتی که به شما توانایی بالا و پایین‌بردن RPM را در صورت نیاز ارائه می دهد. جدا از تفاوت‌های این دو مدل ، هر دو مدل بسیار شبیه به هم هستند. به عنوان مثال ، هر دو دارای موتورهای بدون برس قوی هستند. به همین دلیل نام تجاری FUEL به هر دو مدل داده شده است. هر دو مدل عملکردی مشابه مدل سیمی 11 آمپری دارند.

سنگ فرزهای جدید میلواکی تا 8500 دور در دقیقه بدون بار می چرخند. این مدل ها دارای ویژگی های مهمی می باشند ، از جمله :

انتظار می رود سنگ فرزهای جدید میلواکی در ژانویه 2022 عرضه شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *