مجله مهد ابزار

به مجله مهد ابزار خوش آمدید

گروه کارخانجات صنعتی ایران پتک، با هدف بی نیازسازی افزارمندان محترم کشور از واردات ابزارهای خارجی، در سال 1362 تأسیس و پایه گذاری شد. اما بدلیل وجود جنگ تحمیلی و فقدان ارز مورد نیاز، تأمین و واردات ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز از خارج کشور تا سال 1369 به تعویق افتاد.

ایران فردا را با ابزار امروز بسازیم !

برند ایران پتک در سال 1374 به مرحله تولید آزمایشی گام نهاد. پس از آن همواره به گستره نوع و تیراژ تولیدات خود افزود. به گونه ای که در حال حاظر بیش از 1100 سایز و گونه ابزارآلات در 15 گروه تخصصی ارائه می دهد. ابزارآلاتی که عمدتا به روش فورج (آهنگری گرم) تولید می شوند. این ابزارها در امور صنعتی، خانگی و خدماتی قابل به کارگیری هستند. کارخانه این برند در شهرک صنعتی شماره یک شهر اراک واقع است.

انبر قفلی مهره گیر ایران پتک مدل HK1010

از جمله ویژگی های برجسته برند ایران پتک ، برخورداری از کلیه واحدهای مرتبط ، مکمل یا موازی با تولید است. همگی آن ها در تسریع تولید و ارتقاء کیفیت محصولات نقش ویژه ای ایفا می کنند. دفاتر مرکزی این برند در چهار شعبه مختلف در تهران واقع هستند. تمامی آن ها به پشتیبانی خطوط تولید، تحقیقات، فروش، ارتباطات، امور مالی، امور اداری، تدارکات و امور فرهنگی اشتغال دارند.

برند ایران پتک به حضور 360 نفر نیروهای انسانی متخصص، کارآزموده و متعهد نیز مفتخر است. همگی آن ها با برخورداری از دانش و تجربه غنی به صورت یک خانواده به هم پیوسته و مشتاق به خدمتگزاری، برای تولید محصولات مرغوب، ایمن و درخور شأن مصرف کنندگان ارجمند تلاش می کنند.

پرس مارک زنی ضربه ای نیوماتیک ایران پتک مدل ZB 2035

محصولات برند ايران ترانس در فروشگاه مهد ابزار موجود می باشند. با کلیک بر روی این لینک می توانید محصولات موجود را مشاهده و خریداری کنید. برای کسب اطلاعات دیگر برند های ابزار می توانید از بخش معرفی برند ها در مجله ی اینترنتی مهد ابزار استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *