مجله مهد ابزار

به مجله مهد ابزار خوش آمدید

گروه مهندسی صبا الکتریک توانسته با اخذ 5 گواهی ثبت اختراع در حوزه تکنولوژی اینورتر به عنوان اولین تولید کننده محصولات جوش وبرش اینورتری در کشور فعالیت خود را به ثبت رسانده و با تجربه ای درخشان و ارتباطی موفق با صنایع مطرح کشور ، با توجه به محصولاتی R&D محور و سرلوحه قرار دادن شعار ” صداقت در بیان توانمندیها اعتقاد قلبی ما است ” این تجربه را بسط و توسعه دهد.

تولیدات صبا الکتریک در گروههای زیر دسته بندی می شود :

صبا الکتریک با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا ، استفاده از مواد اولیه مرغوب با بهترین کیفیت ، تولید محصولاتی R&D محور و مهندسی شده ، کنترل کیفیت قطعات و محصولات در حد مطلوب ، مجموعه ای قابل اعتماد به خریداران ارائه دهد که قیمت منطقی با بالاترین کیفیت ، طول عمر بالای محصولات ،کیفیت و عملکرد مناسب دستگاه ، کار در شرایط مختلف و بد آب و هوای کشور ، امکان فعالیت در شیفتهای کاری بالا ، خروجی نامی و واقعی برابر و خرید کالایی سرمایه ای را برای آنان به ارمغان بیاورد.

اینورتر جوشکاری 200 آمپر صبا الکتریک مدل 2001-TURBO
اینورتر جوشکاری 250 آمپر صبا الکتریک مدل RINV-250-V

محصولات برند صبا الکتریک در فروشگاه مهد ابزار موجود می باشند. با کلیک بر روی این لینک می توانید محصولات موجود را مشاهده و خریداری کنید. برای کسب اطلاعات دیگر برند های ابزار می توانید از بخش معرفی برند ها در مجله ی اینترنتی مهد ابزار استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *