مجله مهد ابزار

به مجله مهد ابزار خوش آمدید

میلواکی خط تولید کلاه های سخت خود را به روز کرد. برند میلواکی – Milwaukee اعلام کرده است که خط تولید این مدل از کلاه های خود را به‌روزرسانی کرده است. این به روزرسانی شامل کلاه‌های سخت معلق جدید ۶ نقطه‌ای و کلاه‌های سخت تعلیق ۴ نقطه‌ای می باشد. برای اطلاع از آخرین و به روزترین اخبار ابزار ، با مجله اینترنتی مهد ابزار همراه باشید.

انتظار می رود کلاه های سخت جدید برند میلواکی از ژانویه 2022 تا مارس 2022 عرضه شوند. در عکس های منتشر شده مدل 6 نقطه‌ای جدید نشان داده شده است. به گفته میلواکی راحتی این مدل نسبت به طرح‌های 4 نقطه‌ای بهبود یافه است. این مدل ها همچنین دارای طراحی ضامن دار چرخان راحت هستند. میلواکی می گوید تنظیم سریع و راحتی بهتر را ارائه می دهد. این به روزرسانی و طراحی های جدید شامل هیچ نشانی روی پوسته بیرونی کلاه‌ها نیست. در عوض طراحی ضامن دار حتی بادوام‌تری دارند.

 

هر دو مدل جدید کلاه های سخت میلواکی همچنین دارای بند عرق‌گیر ضد رطوبت و برچسب Milwaukee و برچسب‌های شناسایی هستند و در 8 رنگ ارائه می‌شوند. آنها همچنین دارای اسلات جانبی اختصاصی Milwaukee به نام Bolt هستند. این اسلات لوازم جانبی Bolt میلواکی را می پذیرد. لوازم جانبی که به طور خاص برای این مدل از کلاه های خودشان ساخته شده اند. لوازم جانبی شامل چراغ های جلو و همچنین یک گیره نشانگر Bolt برای اتصال نشانگرها، خودکارها و مدادها وجود دارد.

هر یک از کلاه های سخت جدید میلواکی دارای 4 عدد Bolt و 2 اسلات لوازم جانبی است. این کلاه های جدید دارای گواهینامه ANSI Z89.1 و CSA Z94.1 توسط CSA هستند و برای برنامه سفارشی سازی میلواکی در سال 2022 در دسترس هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *