مجله مهد ابزار

به مجله مهد ابزار خوش آمدید

محصولات برند تاپ گاردن – Top Garden ساخت کشور چین و تحت لیسانس آلمان طراحی و تولید می شوند. این برند در زمینه تولید چمن زن ، علفزن دوشی و داس موتوری برقی و … فعالیت می کند.

برخی از ابزارآلات باغباني این برند شامل :

چمن زن موتوری گیربکسی تاپ گاردن مدل GLM-460 P

ابزار های برند تاپ گاردن – Top Garden داراي ضمانت يک ساله شرکت البرز ابزار می باشند. اغلب محصولات این برند با رنگ نارنجی در بازار موجود می باشند. این برند در زمینه ابزارآلات باغبانی بسیار موفق بوده و برندی محبوب به حساب می آید. اما غیر از زمینه باغبانی ، این برند در زمینه های اصلی دیگری نیز فعالیت می کند. از جمله : تولیدات صنایع و ابزار پزشکی ، نفتی و گازی. جالب این جا است که این برند در این زمینه ها نیز بسیار خوب عمل کرده و موفق بوده است.

شمشاد‌زن برقی تاپ گاردن مدل EHT-500

با این حال می توان گفت که اکثر مردم برند Top Garden را به عنوان برند برتر ابزارآلات باغبانی می دانند. در واقع محصولات این شرکت در ذهن افراد و خریداران به عنوان محصولات باغبانی بسیار باکیفیت و محبوب ثبت شده اند.

اره درخت بر بنزینی 50  مدل GCS-1520

محصولات برند تاپ گاردن – Top Garden در فروشگاه مهد ابزار موجود می باشند. با کلیک بر روی این لینک می توانید محصولات موجود را مشاهده و خریداری کنید. برای کسب اطلاعات دیگر برند های ابزار می توانید از بخش معرفی برند ها در مجله ی اینترنتی مهد ابزار استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *