مجله مهد ابزار

به مجله مهد ابزار خوش آمدید

اره افقی بر بدون برس 12 ولتی جدید برند Harbor Freight وارد بازار شد. برند هاربر فریت – Harbor Freight محصول جدید خود را با نام و مدل HDB79B (SKU 57719) به بازار عرضه کرد. این اره جدیدترین محصول سری Hercules این برند می باشد. برای اطلاع از آخرین و به روزترین اخبار ابزار ، با مجله اینترنتی مهد ابزار همراه باشید.

گفته می شود اره افقی بر بدون برس 12 ولتی جدید برند Harbor Freight ، حدود 30 درصد فشرده تر و 48 درصد سبک تر در مقایسه با ابزارهای سری Hercules است. به نظر می رسد که کمپانی Harbor Freight این مقایسه را با مدل 20 ولت خود انجام داده است. زیرا محصول جدید اولین اره بی سیم 12 ولتی آن ها می باشد. Harbor Freight همچنین اضافه می کند که موتور براشلس تا 45٪ زمان کار بیشتر و قدرت بیشتر را ارائه می دهد.

اره افقی بر بدون برس 12 ولتی جدید دارای سیستم تعویض تیغه ، چراغ کار LED داخلی و ترمز برقی است. طول حرکت آن 5/8 اینچ و حداکثر سرعت آن 3000 SPM است. Harbor Freight این محصول جدید را بدون باتری یا شارژر می فروشد. همانند دیگر ابزارهای برقی بی سیم سری Hercules. اگر باتری و شارژر را در باندل اختصاصی خودتان با اره بخرید ، 25 دلار صرفه جویی خواهید کرد. در حال حاضر قیمت این اره به تنهایی 75 دلار است.

یک باتری 2.0 آمپر 25 دلار است و شارژر استاندارد 12 ولت / 20 ولت ، 30 دلار است که قیمت باندل را پس از تخفیف به 105 دلار می رساند. Harbor Freight اره افقی بر بدون برس 12 ولتی جدید خود را با اره M12 Fuel Hackzall (2520-20) میلواکی مقایسه می کند. چرا که مدل میلواکی نیز دارای طول حرکت 5/8 اینچی و حداکثر سرعت 3000 SPM است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *