مجله مهد ابزار

به مجله مهد ابزار خوش آمدید

برند اکتیو – Active یکی از برندهای خوب و باکیفیت در بازار ابزارآلات ایران می باشد. مجموعه ابزارآلات اکتیو به عنوان پیشرو در صنعت کشور شناخته می شود. این برند با دستیابی به بالاترین کیفیت محصولات با کادری مجرب و سابقه ای درخشان و بلند مدت در صنعت ، بر این باور است تا بهترین ها را ارائه دهد.

 

برند اکتیو – Active با بکارگیری از افراد متخصص و دانش به روز ، اقدام به جمع آوری محصولات با کیفیت از کارخانه های معتبر و بنام دنیا کرده است. این برند با مدیریت بر عرصه تولید و ارتباط مستمر ، مجموعه ای کامل و با کیفیت از ابزارآلات صنعتی حرفه ای را ارائه می دهد. ابزارآلاتی طبق استانداردهای ملی و بین المللی. این امر اصلی ترین عامل موفقیت این مجموعه است. واحد خدمات پس از فروش این مجموعه پایبندی به الزامات قانونی و ارائه قطعات با کیفیت را اولویت اصلی برنامه های خود قرار داده است.

دریل 13 چکشی اکتیو مدل AC-2213MC

عوامل زیادی سبب رضایتمندی مشتریان در طول استفاده از محصولات برند اکتیو – Active شده اند. از جمله :

سمپاش 11 لیتری اکتیو مدل AC-1011LS

دسته بندی محصولات و ابزارآلات برند اکتیو – Active :

اره درخت بر بنزینی 45 سانت اکتیو مدل AC-2645B

محصولات برند اکتیو – Active در فروشگاه مهد ابزار موجود می باشند. با کلیک بر روی این لینک می توانید محصولات موجود را مشاهده و خریداری کنید. برای کسب اطلاعات دیگر برند های ابزار می توانید از بخش معرفی برند ها در مجله ی اینترنتی مهد ابزار استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *