مجله مهد ابزار

به مجله مهد ابزار خوش آمدید

اره شیار زن جدید برند متابو معرفی شد. برند متابو – Metabo از یک اره شیارزن برقی 18 ولتی جدید با مدل KT 18 LTX 66 BL رونمایی کرد. این محصول جدید یک اره 6-1/2 اینچی است که برای استفاده با ریل های راهنما در نظر گرفته شده است. برای اطلاع از آخرین و به روزترین اخبار ابزار ، با مجله اینترنتی مهد ابزار همراه باشید.

تبلیغ و بازاریابی متابو برای اره شیار زن جدید خود ، بر تنظیم عمق تک لمسی تاکید دارد. با نگاهی عمیق تر، یکی از ویژگی های جالب مدل جدید نمایشگر دوتایی است که عمق برش را با و بدون ریل راهنما نشان می دهد. حفاظ تیغه اره امکان اره کردن نزدیک به دیوار تا 14 میلی متر را فراهم می کند. این محصول دارای یک درگاه گرد و غبار قابل تنظیم برای اتصال شیلنگ های خلاء و همچنین همراه با کیسه گرد و غبار قابل جابجایی است.

ویژگی ها و مشخصات اره شیار زن جدید برند متابو

اره شیار زن جدید برند متابو همراه با برش دقیق چوب ، کیسه گرد و غبار، آچار تعویض تیغه و جعبه ابزار metaBOX 340 عرضه می شود. به نظر نمی رسد نسخه کامل آن در حال حاضر وجود داشته باشد. بنابراین کاربران باید خودشان باتری و شارژر 18 ولت را تهیه کنند. این محصول همچنین با باتری های CAS سازگار با 18 ولت متابو کار می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *