مجله مهد ابزار

به مجله مهد ابزار خوش آمدید

برند ریوبی ذره بین چراغ دار شارژی و ابزار چرخشی جدید خود را معرفی کرد. ذره بین شارژی 18 ولت جدید برند ریوبی – Ryobi یک چراغ استوانه ای انعطاف پذیر است. می توانید آن را در جای خود خم کنید. برای اطلاع از آخرین و به روزترین اخبار ابزار ، با مجله اینترنتی مهد ابزار همراه باشید.

نور LED ذره بین چراغ دار ریوبی ، سوژه شما را روشن می کند و به شما امکان می دهد بر روی جزئیات دقیق تمرکز کنید. این محصول در هنگام کار بر روی اشیاء بسیار کوچک مانند تخته های مدار، محصول کارآمدی می باشد. پایه این محصول مشابه فن گیره ای 18 ولتی برند ریوبی است. در واقع می تواند به لبه میز یا دسته های صندلی بچسبد. نور یکپارچه بیش از 500 لومن روشنایی ارائه می دهد. همچنین دارای تنظیم حالت کم 250 لومن است و می تواند بیش از 20 ساعت در حالت کم با باتری 4.0 آمپر کار کند. قیمت آن 39.97 دلار است.

ویژگی های ذره بین چراغ دار شارژی 18 ولت جدید ریوبی – RYOBI 18V ONE+ MAGNIFYING LED CLAMP LIGHT PCL664B

برند ریوبی علاوه بر ذره بین چراغ دار شارژی ، ابزار چرخشی جدید خود را نیز معرفی کرد. مدل جدید 12 ولتی ، یک واحد کاملاً مستقل با باتری داخلی لیتیومی داخلی است. این بدان معناست که شما نمی‌توانید باتری‌ها را مانند ابزارهای 18 ولتی برند ریوبی به سرعت تعویض کنید. این محصول دارای یک شماره گیری سرعت متغیر است تا بتوانید از 5000 تا 35000 دور در دقیقه بدون بار شماره گیری کنید. همچنین دارای ویژگی است که ریوبی آن را یک کلت تغییر سریع می نامد. گفته می شود این ویژگی برای تغییر بیت ها 4 برابر سریعتر است.

ویژگی های ابزار چرخشی جدید ریوبی – Ryobi 12V Rotary Tool Kit TVM01

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *