مجله مهد ابزار

به مجله مهد ابزار خوش آمدید

برند کامرکس – COMREX از سال 1990 فعالیت خود را آغاز کرد. محصولات این برند ساخت کشور تایوان می باشند. این برند به عنوان تولید کننده و صادر کننده معتبر ابزارهای بست و ابزارهای میخ ، بست پالت و تفنگ میخکوب شناخته می شود. البته این برند تولید کننده ابزار و دستگاه های صنعتی نیز می باشد. نام کامل این برند COMREX TOOLS INDUSTRY CORP Pvt Ltd می باشد.

برند تایوانی با کیفیت بالا

دفتر مرکزی برند کامرکس – COMREX در تایچونگ – Taichung در کشور تایوان واقع شده است. می توان گفت این برند یکی از برند های با کیفیت تایوان می باشد. چرا که این برند دارای چندین سال سابقه صادرات محصولات خود می باشد. در واقع محصولات این برند در بین خریداران ابزار ، مورد اعتماد می باشند و به رسمیت شناخته می شوند. تولید ابزارآلات با کیفیت توسط این برند باعث شده که سهم بازار صادرات خود را به خوبی افزایش دهد. این برند در استرالیا، کانادا، آلمان، بریتانیا و آفریقای جنوبی ، سهم بازار صادرات و ارزش نسبت صادرات را در به حدود بیش از 100 میلیون دلار آمریکا رسانده است.

محصولات برند کامرکس – COMREX نسبتاً محدود بوده و خصوصاً در ایران به طور کاکل در دسترس نیستند. شاخص ترین محصولی که در کشور ایران نیز مورد استقبال خوبی قرار گرفت ، تفنگ میخکوب بتن CT-45 کامرکس می باشد. این محصول با رنگ قرمز و خدمات پس از فروش در ایران عرضه می شود. دیگر محصولات این برند مثل ابزار های بادی ، با رنگ زرد عرضه می شوند. البته همانطور که گفتیم محصولات این برند در ایران به آسانی یافت نمی شوند.

تفنگ میخکوب کامرکس CT-45

محصولات برند کامرکس – COMREX در فروشگاه مهد ابزار موجود می باشند. با کلیک بر روی این لینک می توانید محصولات موجود را مشاهده و خریداری کنید. برای کسب اطلاعات دیگر برند های ابزار می توانید از بخش معرفی برند ها در مجله ی اینترنتی مهد ابزار استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *