مجله مهد ابزار

به مجله مهد ابزار خوش آمدید

ماشین چمن زنی جدید میلواکی معرفی شد. طی چند سال گذشته، میلواکی مشغول ساخت خط M18 خود بوده است تا مجموعه خوبی از تجهیزات برق در فضای باز با باتری داشته باشد. اما در حالی که تمام لوازم اصلی وجود داشت، یک عنصر کلیدی وجود نداشت. آن هم یک ماشین چمن زنی بی سیم بود. نام کامل این محصول Milwaukee M18 Fuel 21″ Self Propelled Dual Battery Mower  می باشد. برای اطلاع از آخرین و به روزترین اخبار دنیای ابزار ، با مجله اینترنتی مهد ابزار همراه باشید.

ماشین چمن زنی جدید میلواکی به این انتظار پایان داده است. محصولی که با باتری دوگانه خودکششی Milwaukee M18 کار می کند. وقتی عکس های این محصول جدید را می بینید ، پر از ویژگی هایی است که از یک برند حرفه ای انتظار دارید.

ویژگی های ماشین چمن زنی جدید برند میلواکی – Milwaukee

این تمام ویژگی های ماشین چمن زنی جدید میلواکی نبود. این محصول دارای چراغ هایی با دو مجموعه چراغ با تنظیم در جلو و یک مجموعه در طرفین جلوی لاستیک های عقب می باشد. این چراغ ها ، روشنایی جلو و جانبی را برای شما فراهم می کنند. آن ها دید خوبی در نور کم ایجاد می کنند و اطراف ماشین را به خوبی روشن می کند. میلواکی می‌گوید که این محصول به لطف چراغ‌های داخلی خود ، دارای دید 180 همراه با روشنایی است.

ماشین چمن زنی جدید میلواکی دارای یک جای باتری دوتایی است که باتری ها را می پوشاند و آنها را از عوامل محافظت می کند. شاید فکر کنید جای باتری دوتایی فقط برای افزایش زمان استفاده وجود دارد. اما میلواکی بیان می‌کند که برای استفاده از این ماشین ، دو باتری M18 لازم است.  آیا این بدان معناست که این اولین ابزار برقی میلواکی است که از دو باتری 18 ولتی به صورت سری برای دو برابر کردن ولتاژ به 36 ولت استفاده می کند؟

به نظر می رسد که اینطور است. اما میلواکی نگفته که آیا این محصول 36 ولتی است یا نه. این محصول قرار است در آوریل 2022 با قیمت 999 دلار عرضه شود. 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *