مجله مهد ابزار

به مجله مهد ابزار خوش آمدید

برند شمس با هدف تولید و فروش ابزارآلات صنعتی و تأسیسات و آبرسانی کار خود را آغاز نمود. خلاقیت و ابتکار و نوآوری و کارآفرینی و ایده های نو از همان ابتدای به کار مجموعه با هدف رشد و شکوفائی صنعت و اقتصاد میهن عزیزمان ایران از اصول اولیه گروه صنعتی شمس بوده است. به طوری که درکنار آن کیفیت مطلوب کالاها و خدمات پس از فروش از اولویت های مهم و اساسی بوده و هست و خواهد بود.

یکی از خوشنامان صنعت در بازار بومی

بخش صنعت یکی از اساسی ترین و  مهمترین عناصر توسعه ملی ، افزایش درآمد تأمین ماشین آلات ، ابزار و مواد مورد نیاز زیر ساخت های ملی و بومی هرکشوری می باشد. لذا با پشتکار و خلاقیت توام با جدیت و استواری در تولید محصولاتی که در رده تأسیسات و آبرسانی ساخته شده اند ، برند شمس را جزء یکی از خوشنامان صنعت در بازار بومی تبدیل نموده است. به طوری که همسایگان کشور عزیزمان ایران نیز خواستار تولیدات محصولات شمس بوده و هستند.

فنر لوله باز کن توالت فرنگی شمس مدل 3091

برند شمس اولین تولید کننده دستگاه های اتو لوله کشی و تست لوله و اقلام مختلف تأسیساتی می باشد. این برند با تکیه بر تجربه و سابقه تولید و حمایت های مردم عزیز ایران و اخذ مجوز های صنعتی و تولیدی از ارگان های ذیربط ، تمام تلاش خود را برای کسب موفقیت های بیشتر خواهد گذاشت. تولید توام با اشتغال کارگران ایرانی و فرزندان توانا و خلاق و مخترع کشور از اولویت های مهم و اساسی این برند بوده است.

فنر لوله باز کن شمس مدل 304

برند شمس از دیرباز با هدف تولید محتوای جامع و روش های کارکرد دستگاه ها به صورت مقاله و فیلم جزء پیشروان این صنعت بوده است. گروه صنعتی شمس اقلامی تولید می کند که قابل رقابت با تولید کنندگان خارجی می باشد. این شرکت همچنین در نمایشگاه های داخل ، توان و اعتبار خود را به ارمغان آورده است. قیمت و کیفیت و کمیت و رضایت مشتری از ویژگی های بارز گروه صنعتی شمس بوده است.

برند شمس مفتخر است با مجموعه های زیای همکاری داشته است. از جمله :

انبر فاضلاب باز کن دستی شمس مدل 3090

محصولات برند شمس در فروشگاه مهد ابزار موجود می باشند. با کلیک بر روی این لینک می توانید محصولات موجود را مشاهده و خریداری کنید. برای کسب اطلاعات دیگر برند های ابزار می توانید از بخش معرفی برند ها در مجله ی اینترنتی مهد ابزار استفاده کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *