مجله مهد ابزار

به مجله مهد ابزار خوش آمدید

برند بوش 3 مدل اره فارسی بر بیسیم 18 ولت جدید در سال جاری عرضه خواهد کرد. برند بوش – Bosch این 3 محصول جدید را تحت سیستم Profactor خود عرضه می کند. برای اطلاع از آخرین و به روزترین اخبار ابزار ، با مجله اینترنتی مهد ابزار همراه باشید.

طبق بیانیه مطبوعاتی بوش، مدل های جدید به متخصصان این امکان را می‌دهند تا ابزار مناسبی را برای مطابقت با نیازهای پروژه و بودجه خود بیابند. قیمت این مدل ها هنوز مشخص نیست. شماره مدل این 3 اره فارسی بر بیسیم جدید ، GCM18V-12SD، GCM18V-10SD و GCM18V-07S می باشد. بر اساس شماره مدل ها ، بوش به صراحت به یک مدل 12 اینچی اشاره می کند. بر این اساس مدل های دیگر دارای اندازه تیغه های 10 و 7-1/4 اینچی هستند.

در حال حاضر فقط یک عکس همراه با بیانیه مطبوعاتی بوش ارائه شده است. هنوز مشخص نیست که آیا هر 3 مدل اره فارسی بر بیسیم ، محوری خواهند بود یا خیر. گفته می‌شود که همه مدل ها دارای موتور براشلس Biturbo هستند و امکان برش سریع صاف را فراهم می‌کنند. در واقع قدرتی مشابه اره‌های بی‌سیم را ارائه می‌دهد. کمپانی بوش گفته : در هسته این مدل ها ، ویژگی هایی وجود دارد. ویژگی هایی که دقت را افزایش می دهند و ظرفیت برش بزرگ را فراهم می کنند. این امر امکان ساخت قطعه سفارشی را آسان می کند.

به نظر می رسد تفاوت های جزئی بین 3 مدل اره فارسی بر بیسیم 18 ولت جدید وجود داشته باشد. با این حال تمامی آن ها با کیفیت برش و سازگاری برای پروژه های بزرگتر و کوچکتر به طور یکسان مهندسی شده اند. امکانات عبارتند از :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *