مجله مهد ابزار

به مجله مهد ابزار خوش آمدید

برند کلاین تولز منبع تغذیه قابل حمل 500 وات جدید خود را عرضه کرد. Klein KTB500 محصول جدیدی است که 500 وات مداوم را برای تأمین برق بسیاری از محصولات AC ارائه می دهد. برای اطلاع از آخرین و به روزترین اخبار دنیای ابزار ، با مجله اینترنتی مهد ابزار همراه باشید.

500 وات پیوسته و مداوم

به نظر می رسد منبع تغذیه قابل حمل 500 وات جدید کلاین تولز از نظر ظاهر شبیه مدل قبلی یعنی KTB5 می باشد. با این حال مدل جدید یعنی KTB500 تقریباً دو برابر پیک وات پیوسته و پیک وات به ترتیب 500/1000 می باشد. در این محصول دو پریز 120 ولت، چهار درگاه USB ، سه درگاه 60 وات USB-C PD ، سه درگاه USB-A و یک درگاه خودرو 12 ولت خواهید دید. به این ترتیب این منبع می تواند برق لوازم الکترونیکی، ابزار، و لوازم خانگی و دیگر دستگاه ها را در حین حرکت تأمین کنند.

پریزهای AC منبع تغذیه قابل حمل 500 وات جدید دارای برق AC موج سینوسی برای دستگاه های حساس هستند. در داخل آن یک باتری لیتیوم یون قابل شارژ قرار دارد. کلاین تولز می گوید زمان اجرای آن به حدی کافی است تا برق یک چراغ 5000 لومن 50 وات را برای حدود 8 ساعت تأمین کند. باتری لیتیوم یون داخلی امکان استفاده ایمن در محیط داخلی را فراهم می کند.در قسمت جلویی یک پنل LCD خواهید دید. پنلی که اطلاعات استفاده از جمله مدت زمان باقی مانده تا خالی شدن باتری را نشان می دهد. شما می توانید آن را با استفاده از کابل شارژهای موجود شارژ کنید. همچنین می توانید آن را با استفاده از پنل های خورشیدی کلاین تولز – Klein Tools شارژ کنید.

برای حمل و نقل آسان منبع تغذیه جدید ، یک دسته ی بزرگ در بالای آن پیدا خواهید کرد. این محصول اکنون با قیمت حدود 500 دلار در دسترس است. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *