مجله مهد ابزار

به مجله مهد ابزار خوش آمدید

برند سیلور – Silver یکی از برندهای باکیفیت در بین برندهای تولیدکننده ابزارآلات دستی می باشد. محصولات این برند ساخت کشور چین می باشند اما نه آن چینی که تصور کنید. کیفیت و دوام قابل قبول محصولات این برند باعث شده تا ابزارآلات خود را به تمامی کشورهای دنیا صادر کند.

تورچ سیلور مدل GT-TR-P

برند سیلور – Silver طیف وسیعی از ابزارآلات دستی را تولید می کند. محصولات این برند اغلب در صنایع فلز و چوب استفاده می شوند. در واقع می تواند گفت این برند یکی از برندها و تولیدکننده های تخصصی ابزارآلات دستی برای صنایع مختلف می باشد. ابزارآلاتی مثل :

سنگ رومیزی سیلور مدل GT-BN200W

همانطور که گفیتم ابزارآلات برند سیلور – Silver از کیفیت و طول عمر قابل قبولی برخودراند. اما کیفیت و طول عمر خوب تنها دلیل صادرات بالای این برند نیست. یکی دیگر از دلایل اصلی صادرات ابزارآلات این برند ، قیمت مناسب آن ها می باشد. چرا که قیمت ابزارآلات این برند از بسیاری از برندهای دیگر مناسب تری دارند. شناسایی نیاز بازار و افراد نیز از دیگر ویژگی های این برند می باشد. تمامی این دلایل باعث رضایتمندی مشتریان و افرادی است که از محصولات این برند استفاده می کنند.

فرز مینیاتوری 217 پارچه سیلور مدل GT-RT 217
فرز پدالی 200 وات سیلور مدل GT-200W PT

محصولات برند سیلور – Silver در فروشگاه مهد ابزار موجود می باشند. با کلیک بر روی این لینک می توانید محصولات موجود را مشاهده و خریداری کنید. برای کسب اطلاعات دیگر برند های ابزار می توانید از بخش معرفی برند ها در مجله ی اینترنتی مهد ابزار استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *