مجله مهد ابزار

به مجله مهد ابزار خوش آمدید

اره زنجیری برقی 18 ولت جدید ماکیتا معرفی شد. برند ماکیتا – Makita جدیدترین اره زنجیری دسته بالای 12 اینچی مدل XCU10z را معرفی کرد. این محصول جدید مجهز به یک موتور براشلس قوی است که از یک نوار و زنجیر 12 اینچی پشتیبانی می کند. برای اطلاع از آخرین و به روزترین اخبار ابزار ، با مجله اینترنتی مهد ابزار همراه باشید.

اره زنجیری برقی 18 ولت جدید ماکیتا نسبت به نسخه 18 ولتی قبلی که دارای میله 10 اینچی بود، بلندتر است. این محصول ماکیتا در برابر برندهای دیگری مانند Ryobi و Dewalt قرار می گیرد. برندهایی که مدتی است اره برقی 18 ولتی براشلس 12 اینچی دارند. خوب است که می بینیم ماکیتا در این زمینه با سایر برندها پیش می رود. ماکیتا می‌گوید این اره زنجیری با باتری از نظر عملکرد شبیه به یک اره زنجیری گازی 22 سی‌سی است. اما بدون دردسرهای مدل گازی مانند استارت، دود، بنزین مصرفی و غیره.

گفته می شود اره زنجیری برقی 18 ولت جدید ماکیتا به لطف موتور براشلس خود می‌تواند تا 150 برش 2×2 با باتری 4ah انجام دهد. اگر برای بریدن شاخه های ضخیم و چوب های سخت به قدرت بیشتری نیاز دارید، می توانید حالت تقویت گشتاور را برای قدرت بیشتر انتخاب کنید. برای ایمنی، یک دکمه وجود دارد که به شما امکان می دهد اره زنجیری تنها زمانی که در دست شماست کار کند. مانند بسیاری از اره‌های زنجیری دیگر ، این مدل نیز دارای یک پنجره دید است. بنابراین می‌توانید تقریباً میزان روغن میله و زنجیر باقی مانده را مشاهده کنید.

ویژگی های اره زنجیری برقی 18 ولت جدید ماکیتا مدل XCU10z :

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *