مجله مهد ابزار

به مجله مهد ابزار خوش آمدید

برند وینکس – Winex یکی از شرکت های نسبتاً جدید تولیدکننده ابزارآلات می باشد. ابزارآلات و محصولات این برند ساخت کشور چین می باشند. ابزارآلات این برند چند سالی است که در بازار ایران دیده می شوند. این برند توانسته با ورود به بازار ایران و البته دیگر کشورها سهم بزرگی در فروش ابزارآلات را به خود اختصاص دهد.

برند چینی با کیفیت خوب

اینورتر 200 آمپر MOSFET وینکس مدل EHDA

کارخانه و دفتر مرکزی برند برند وینکس – Winex در کشور چین واقع شده است. این برند در کشور چین ابزارآلات را تولید کرده و به کشورهای مختلفی صادر می‌کند. محصولات این برند از کیفیت ساخت خوب و مناسبی برخوردارند. علاوه بر کیفیت ساخت و دوام خوب ، با قیمتی قابل قبول عرضه می‌شوند. این دلایل باعث شده اند که فعالان صنعت و کسانی که با ابزارآلات سر و کار دارند ، با این برند آشنا باشند. از مهم‌ترین ابزارآلات این برند می‌توان به انواع ابزارهای دستی، شارژی، برقی و بادی اشاره کرد.

کمپرسور باد 50 لیتری وینکس مدل EH2903

برند وینکس – Winex محصولات و ابزارآلات خود را به بیش از 30 کشور جهان صادر می کند. از جمله کشورهای اروپایی و امریکایی و البته کشور عزیزمان ایران. این برند در زمینه ابزارآلات صنعتی در میان سایر برندهای چینی از جایگاه و رتبه بالایی برخوردار است. برخلاف طرز فکر عمومی مبنی بر کیفیت پایین محصولات چینی ، این برند با تولید ابزارآلات با کیفیت خوب توانسته آن طرز فکر را تغییر دهد. می توان گفت که این امر موجب محبوبیت و مقبولیت این برند به ویژه در میان صنعت گران دنیا و البته کشور خودمان شوده است.

جک سوسماری 3 تن وینکس مدل EH1502

محصولات برند وینکس – Winex در فروشگاه مهد ابزار موجود می باشند. با کلیک بر روی این لینک می توانید محصولات موجود را مشاهده و خریداری کنید. برای کسب اطلاعات دیگر برند های ابزار می توانید از بخش معرفی برند ها در مجله ی اینترنتی مهد ابزار استفاده کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *