مجله مهد ابزار

به مجله مهد ابزار خوش آمدید

برند ماکیتا باد کننده و سم پاش برقی 18 ولت جدید خود را معرفی کرد. برند ماکیتا – Makita دو ابزار برقی 18 ولتی جدید خود را معرفی کرد. این دو محصول شامل با بادکننده فشار قوی جدید DMP181 و سمپاش 1.3 گالن XSU03Z می باشند. برای اطلاع از آخرین و به روزترین اخبار ابزار ، با مجله اینترنتی مهد ابزار همراه باشید.

باد کننده 18 ولت جدید ماکیتا مدل DMP181

باد کننده 18 ولتی جدید بسیار شبیه به مدل 18 ولتی موجود است. اما تفاوت عمده آن در این است که مدل جدید یعنی DMP181 ، نسخه فشار قویاست که تا 160 PSI می‌رود. برای بادهای پر فشار مانند لاستیک ها و توپ های ورزشی خوب است. اما برای باد کردن وسایلی مانند تشک های بادی ، به نوع دیگری از بادکن با فشار کم حجم بالا مانند بادکننده 20 ولتی Dewalt نیاز دارید. محصول جدید ماکیتا مجهز به یک صفحه نمایش LCD با نور پس‌زمینه می باشد. با استفاده از آن می‌توانید PSI دلخواه خود را شماره‌گیری کرده و آن را تنظیم کنید و زمانی که به PSI مورد نظر رسید، به‌طور خودکار خاموش می‌شود.

در کنار صفحه نمایش LCD ، دکمه روشن/خاموش و در قسمت بالا، حافظه داخلی برای آداپتورهای ارائه شده را خواهید دید. طول شلنگباد کننده 18 ولتی جدید ماکیتا ، 25-1/2 اینچ می باشد.

سمپاش 18 ولت جدید ماکیتا مدل XSU03Z

ماکیتا علاوه بر باد کننده جدید ، سمپاش 18 ولت جدید خود را نیز معرفی کرد. مدل این محصول جدید XSU03Z می باشد. این مدل جدید دارای ظرفیت 1.3 گالن برای نگهداری مواد شیمیایی مبتنی بر آب مانند علف کش ها، قارچ کش ها، حشره کش ها و کودها است. این ابزار با استفاده از یک باتری 18 ولتی Makita LXT کار می کند. این دستگاه دارای نازل های مه و جت قابل تنظیم است که 19 و 38 PSI را ارائه می دهد. می توانید تا 90 گالن را با یک باتری 5 ساعتی اسپری کنید. میله اسپری می تواند از 20 اینچ تا 27 اینچ تلسکوپ کند تا به دسترسی و ذخیره سازی کمک کند. این دستگاه دارای استاندارد IP54 برای مدیریت در فضای باز است. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *