مجله مهد ابزار

به مجله مهد ابزار خوش آمدید

برند اچ تی سی – HTC Geosystems در سال 2015 با توانایی توسعه قوی و نوآوری ، مدیریت دقیق کیفیت تولید ، شبکه بازاریابی کامل و خدمات خوب تأسیس شد. این شرکت یک شرکت چند ملیتی مستقر در چین می باشد. این برند طراحی و ساخت ابزار دقیق نقشه برداری برای کاربردهای مختلف در زمینه های مختلف را انجام می دهد. از جمله مهندسی عمران ، نقشه برداری ، امنیت ، حمل و نقل و معدن.

متر لیزری HTC مدل HA-60

برند اچ تی سی – HTC Geosystems یکی از معتبرترین برندهای تجهیزات اندازه‌گیری و لیزری در دنیا می باشد. این برند با تکنولوژی بالا در حال توسعه است که فعالیت های خود را در سراسر جهان انجام می دهد. امروزه محصولات این برند در بسیاری از کشورها مورد استفاده قرار می گیرند. این برند از طریق یک شبکه ماهر و گسترده از توزیع کنندگان و نمایندگی ها ، بر اساس یک مدل تجاری B2B اقدام به فروش محصولات خود می کند.

متر لیزری 50 متری HTC مدل LDT-05

مزایای برند HTC Geosystems

  • سالها تجربه در زمینه تجهیزات نقشه برداری و فناوری لیزر و اندازه گیری
  • سیستم تحقیق و توسعه پیوسته ، سریع و خلاقانه برای محصولات جدید.
  • ظرفیت تولیدات حرفه ای و قوی
  • تیم متخصص جوان با دانش فنی مدرن و به روز
  • انگیزه بالا و قدرت رقابت با برند های بزرگ
متر لیزری HTC مدل LDC-12

محصولات برند اچ تی سی – HTC Geosystems در فروشگاه مهد ابزار موجود می باشند. با کلیک بر روی این لینک می توانید محصولات موجود را مشاهده و خریداری کنید. برای کسب اطلاعات دیگر برند های ابزار می توانید از بخش معرفی برند ها در مجله ی اینترنتی مهد ابزار استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *