مجله مهد ابزار

به مجله مهد ابزار خوش آمدید

دریل بتن کن – Concrete Drill یا Rotary Hammer علاوه بر خاصیت چرخشی برای حفاری ، دارای قابلیت تخریب نیز می باشد. این نوع دریل ها به منظور ضربه زدن مجهز به پیستون هستند که قدرت آنها را در تخریب افزایش می دهد. در واقع میتوان به کمک این مکانیزم می توان به سرعت سوراخ های بزرگتر را ایجاد نمود. این نوع دریل ها همچنین قابلیت نصب قلم روی خود دارند که به کمک سیستم مته گیر خاص، تعویض قلم و مته به راحتی روی آن ها انجام می شود.

انواع دریل بتن کن

چهارشیار آروا مدل 5207

دریل‌ بتن‌ کن‌ به دو گروه بتن کن چهار شیار و پنج شیار تقسیم می‌شوند. مدل پنج شیار دارای مته گیر و تجهیز شده به سیستم SDS MAX می‌باشد. این مدل دارای قدرت زیادی است که مکمل سیستم اتصال چهارشیار SDS Plus می‌باشد. مدل پنج شیار توانایی واردکردن ضربه‌های بسیار قدرتمند و قوی در حین تخریب و حفاری را دارا هستند. اغلب آنها دارای سیستم میرایی لرزش – AVS هستند که این سازوکار باعث دفع لرزش می‌شود.سیستم ابزارگیر این دستگاه عموماً شش گوش (HEX) می‌باشد.

5 شیار کنزاکس مدلKRH-1120

مدل پنج شیار – SDS MAX برای سخت‌ترین و سنگین‌ترین عملیات سوراخکاری و کنده‌کاری ارائه شده است. اگر کار شما عملیات تخریب و کندن بتن‌های سنگین است ، قطعا SDS MAX بهترین گزینه پیش روی شماست. چرا که نسبت به سیستم SDS Plus دارای قدرت بیشتری است.

تفاوت بین دریل بتن کن و چکش تخریب

 

دریل بتن کن در ظرفیت‌های گوناگون برای سوراخکاری و کنده‌کاری بتن و دیوار کاربرد دارند و جهت امور نصب و تاسیسات مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما چکش تخریب صرفا برای تخریب اجسام سخت از قبیل سنگ‌های سخت و  آسفالت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

5 شیار دی سی ای مدل AZC45

برای خرید انواع دریل بتن کن می توانید به وبسایت فروشگاه مهد ابزار مراجعه کنید. برای مشاهده ی دیگر ترفند ها و آموزش های ابزار می توانید از بخش آموزش و ترفند مجله اینترنتی مهد ابزار استفاده کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *