مجله مهد ابزار

به مجله مهد ابزار خوش آمدید

برند توسن پلاس – Tosan Plus زیر مجموعه ی برند توسن – Tosan می باشد. برندی که یک نام تجاری برجسته در ابزار ، تجهیزات ، فن آوری ها ، قطعات و خدمات حرفه ای و صنعتی است. این برند چینی از سال ۸۲ هجری شمسی فعالیت خود را آغاز کرده است. این برند با تلاش بی وقفه ، فضایی را برای پیشرفت خود رقم زده است. البته ابزارآلات دستی این برند در تایوان تولید می شوند.

زیرمجموعه ی با کیفیت بالای برند توسن

اره زنجیری بنزینی 45 سانت توسن پلاس مدل 5647CS

برند توسن پلاس – Tosan Plus با تجربه ی گسترده در مهندسی ، تحقیق و توسعه و تولید ، محصولات با کیفیت قابل اعتماد و کارایی بالا را تولید می کند. این برند محصولات کاملی را در زمینه ساختمان ، ساختمان ، تعمیر و نگهداری خودرو و صنعت ارائه می دهد. علامت تجاری TOSAN متعلق به گروه Crown Tools است و همچنین در بستر Merit Link آن موجود است. این برند ابزارآلات برقی مختلفی از قبیل انواع اره ، اینورتر ، دریل بتن کن و چکش تخریب , کارواش , میخکوب و منگنه کوب , ابزار شارژی و … را عرضه می کند.

مینی فرز آهنگری 115 توسن پلاس مدل 3382-AV

برند توسن پلاس – Tosan Plus در وبسایت خود بر فناوری ، دقت ، انعطاف پذیری و خدمات تأکید کرده است. این برند تلاش می کند تا از طریق بهبود مستمر فرایندهای تولید ، به برتری تکنولوژیکی برسد. یکی از اصول این برند ، دقت هم در سطح ابزار و هم در سطح خدمات است. از نظر این برند ، کار عالی با ابزارهای دقیق و خدمات بی عیب و نقص همراه است. شعار این برند ، فکر حرفه ای ، کار حرفه ای است.

چکش تخریب توسن پلاس مدل 6010DH

محصولات برند توسن پلاس – Tosan Plus در فروشگاه مهد ابزار موجود می باشند. با کلیک بر روی این لینک می توانید محصولات موجود را مشاهده و خریداری کنید. برای کسب اطلاعات دیگر برند های ابزار می توانید از بخش معرفی برند ها در مجله ی اینترنتی مهد ابزار استفاده کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *