مجله مهد ابزار

به مجله مهد ابزار خوش آمدید

میخ کوب بادی از ابزارهای پر کاربرد نجاری به شمار می رود که در تمامی کارگاه های نجاری و حتی در خط تولید بسیاری از کارخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد. از این ابزار معمولاً برای اتصال دو قطعه استفاده می شود ، مثل دو قطعه چوب یا اتصال پارچه و چرم به چوب.

میخکوب بادی توسن پلاس مدل TP10-SK50

میخ کوب بادی بسیار مرسوم تر و مقرون به صرفه تر از انواع دیگر می باشد. این به این دلیل است که نوع بادی ، قوی تر و کم هزینه تر می باشد. مدل های بادی به وسیله یک کمپرسور باد که به وسیله یک شلنگ که به شلنگ فنری معروف است ، عمل می کنند. مدل بادی برای مواردی مانند پالت چوبی ، لمبه کوبی ، دیوارکوبی های چوبی و پوشش های کف و رویه کوبی مبل بسیار کاربردی می باشند. تنها محدودیتی که نوع بادی برای کاربر ایجاد می کند ، غیر قابل حمل بودن و در واقع سختی حمل و نقل این دستگاه می باشد.

انواع میخ های مورد استفاده با میخ کوب بادی

میخکوب بادی T64 آروا مدل 3312

انواع میخ کوب بادی

نکات مهم و کاربردی در مورد میخ کوب بادی

میخ کوب های بادی با هوای فشرده تغذیه می شوند. این هوای فشرده در طی فرآیند متراکم شدن، معمولاً حاوی قطرات آب خواهد شد. همچنین در ابزارهای پنوماتیک ، قطعات داخلی در لحظه شلیک، فشار و اصطکاک بسیار عظیمی را تحمل می کنند. جهت جلوگیری از زنگ زدن قطعات داخلی و همچنین روان کار کردن ابزار،بسته به توصیه کارخانه سازنده و حجم کاری که از دستگاه گرفته می شود ، باید به طور متوسط در هر روز یک الی دوقطره روغن موتور ۱۰ یا ۲۰ و یا هر روغنی که سازنده در دفترچه راهنما  توصیه میکند، در ورودی هوای فشرده ابزار ریخته شود تا راندمان و عمر دستگاه بیشتر گردد. البته زیاده روی در این کار باعث نشط روغن در شلیک ها و کثیفی کار خواهد شد.

میخکوب بادی T50 هیوندای

برای خرید انواع میخ کوب بادی می توانید به وبسایت فروشگاه مهد ابزار مرجعه کنید. برای مشاهده ی دیگر ترفند ها و آموزش های ابزار می توانید از بخش آموزش و ترفند مجله اینترنتی مهد ابزار استفاده کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *