مجله مهد ابزار

به مجله مهد ابزار خوش آمدید

برند کستل – Castle از سال 1985 فعالیت خود را با ساختن ماشین های برش جیبی آغاز کرد. تمامی محصولات این برند در پتالوما، کالیفرنیا ساخته و مونتاژ می شوند. محصولات این برند با بالاترین استانداردها تولید می شوند.

برند کستل – Castle محصولاتی را توسعه داده است که از مغازه‌های نجاری گرفته تا صنایع دیگر ، می توانند از آن ها استفاده کنند. همه چیز از زمانی شروع شد که بنیانگذار این برند یعنی Max Durney ، ایده ای به ذهنش رسید. او در آن زمان شریک یک شرکت آسیاب معماری بود. او در تلاش بود تا راه حلی برای مونتاژ لوازم فروشگاهی که در خارج از کشور ارسال می کرد پیدا کند. Max می خواست وسایلی را تولید کند که بتوانند به صورت مسطح حمل شوند. همچنین در محل مونتاژ شوند و در صورت قرار گرفتن در کنار هم اتصالات محکم و پایداری داشته باشند.

فرز ۲۴۰۰ وات

Max Durney معضل خود را با ایجاد یک روش نازک کاری کاملاً جدید حل کرد ، نازک کاری جیبی. این روش جدید شامل ماشینکاری یک جیب با استفاده از روتر، سوراخ کردن یک سوراخ پایلوت از طرف مقابل و سپس بستن قطعات با پیچ از طریق جیب به قسمت مجاور بود. راه‌حل او هنوز هم امروزه در سطح صنعتی به عنوان Castle low-angle pocket شناخته می‌شود. حتی با وجود گذشت سال ها و پتنت های متعدد. برند کستل متعهد به کیفیت، خدمات و پشتیبانی محصولات خود می باشد.

تخریب کن 17 کیلویی

محصولات برند کستل – Castle در فروشگاه مهد ابزار موجود می باشند. با کلیک بر روی این لینک می توانید محصولات موجود را مشاهده و خریداری کنید. برای کسب اطلاعات دیگر برند های ابزار می توانید از بخش معرفی برند ها در مجله ی اینترنتی مهد ابزار استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *