مجله مهد ابزار

به مجله مهد ابزار خوش آمدید

ابزارهای برقی و کیت های ترکیبی 18 ولت جدید برند ریوبی معرفی شدند. برند ریوبی – Ryobi هشت ابزار برقی 18 ولتی جدید و یک چراغ را معرفی کرده است. محصولاتی که به عنوان کیت های ترکیبی و ابزار جداگانه به فروش خواهند رسید. برای اطلاع از آخرین و به روزترین اخبار ابزار ، با مجله اینترنتی مهد ابزار همراه باشید.

همه این ابزارهای برقی بی سیم 18 ولت جدید دارای موتور برس دار هستند. این ابزارها  شامل دریل/درایور، مته چکشی، درایور ضربه ای، آچار ضربه ای، اره دایره ای، اره رفت و برگشتی می باشند. تصویر منتشر شده 6 ابزار جدید برند ریوبی را نشان می دهد. به ترتیب از چپ به راست شامل درایور ضربه ای، دریل/درایور 1/2 اینچی، چراغ LED، ابزار چندکاره ، اره رفت و برگشتی و اره مدور 6-1/2 اینچی است.

به نظر می رسد که برند ریوبی سخت کار کرده است تا تمام بخش های ابزارهای برقی 18 ولتی خود را به کار ببندد. همچنین محصولات بالارده ی خود را با ابزارهای براشلس با مشخصات و عملکرد بالاتر افزایش داده است. چراغ LED یک چراغ قوه اساسی است که برندها دوست دارند آن را در کیت های ترکیبی قرار دهند. به این ترتیب می توانند تعداد ابزارهای موجود در یک کیت را افزایش دهند. به عنوان مثال، یک کیت ترکیبی 6 ابزار را در نظر بگیرید که دارای 5 ابزار برقی است. چراغ و نور از نظر فنی این کیت را به یک کیت 6 ابزار تبدیل می کند. زیرا با پایان یافتن روز و روشنایی ، یک چراغ در واقع یک ابزار است. چراغ های جدید ریوبی 280 لومن روشنایی ارائه می دهند.

تمامی ابزارهای برقی جدید را می توان در انواع کیت های ترکیبی دیگر یافت. اما برند ریوبی آن ها را در یک کیت ترکیبی 6 ابزار قرار داده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *