مجله مهد ابزار

به مجله مهد ابزار خوش آمدید

برند نکستول – Nextool یک برند چینی تحت لیسانس انگلستان می باشد. این برند از پیشروان صنعت قالب سازی و خطوط تولید پروفیل می باشد. محصولاتی که این برند تولید و عرضه و البته صادر می کند شامل :

برند نکستول – Nextool در طی سالهای گذشته، محصولات خود را به شرکت ها و کشورهای مختلفی صادر کرده است. شرکت هایی مثل وکا، آدوپن ، دیمکس، وینتک. این برند محصولات خود را به کشورهای امریکا، آلمان، انگلستان، ایتالیا، مجارستان، ترکیه، کانادا، یونان، روسیه، قرقیزستان، اوکراین، تایلند، قزاقستان، مالزی، هند، کره جنوبی، ایران، امارات، عربستان سعودی، اوکراین، آرژانتین، برزیل، مصر، استرالیا صادر می کند.

برند نکستول – Nextool همچنین محصولات پایین رده خطوط پروفیل و پنل را تحت لیسانس مهندسین اتریشی تولید می کند. این خطوط با اکسترودرهای اتریشی،آلمانی و چینی عرضه می گردند. این برند یک دفتر در خاورمیانه جهت پوشش دهی فروش و خدمات در این منطقه تأسیس کرده است. دفتر مرکزی و تحقیقات این شرکت درانگلستان قرار گرفته و کارخانه تولیدی آن در شهر تونگلینگ چین احداث شده است. این برند در بازار دنیا به عنوان برندی با با کیفیت ترین قالبهای اکستروژن شناخته شده است.

اتو لوله سبز 2000 وات نکستول

محصولات نکستول – Nextool در فروشگاه مهد ابزار موجود می باشند. با کلیک بر روی این لینک می توانید محصولات موجود را مشاهده و خریداری کنید. برای کسب اطلاعات دیگر برند های ابزار می توانید از بخش معرفی برند ها در مجله ی اینترنتی مهد ابزار استفاده کنید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *