مجله مهد ابزار

به مجله مهد ابزار خوش آمدید

برند ریوبی 3 جاروبرقی دستی 18 ولت جدید خود را معرفی کرد. پس از اعلامیه اخیر برند ریوبی – Ryobi مبنی بر افزایش تعداد ابزارهای 18 ولتی، سه جاروبرقی دستی قابل حمل جدید معرفی شدند. این 3 مدل شامل : تر/خشک، عملکردی و مقرون به صرفه. برای اطلاع از آخرین و به روزترین اخبار ابزار ، با مجله اینترنتی مهد ابزار همراه باشید.

طبق گفته ریوبی ، 3 جاروبرقی دستی 18 ولت جدید بهار 2022 عرضه می شوند. همه ی این مدل ها طراحی کلی یکسانی دارند. دسته و نگهدارنده باتری در نزدیکی شما و موتور در مرکز و بخش زباله/نازل ورودی در جلو قرار دارند. این مدل ها عملکردی مشابه یک جاروبرقی بزرگ ندارند. اما برای کارهای سبک و جاروکشیدن نقطه ای خوب هستند. یکی از نقاط ضعف طراحی این مدل ها این است که ورودی آن در نوک بخش زباله است. همچنین به دلیل نحوه نگهداری آنها، بخش زباله در بالای دهانه ورودی قرار دارد. 

ریوبی چند کار انجام داده است تا تا حدودی این مشکل را کاهش دهد. به عنوان مثال، یک دریچه در داخل ورودی وجود دارد که در تئوری باید مواد زائد را وارد و خارج کند. اگر این تئوری عملی باشد ، ممکن است همه چیز به هر دو صورت پیش برود. به نظر می رسد یکی دیگر از اقدامات ریوبی ، قرار دادن یک لوله داخلی بلند است. لوله ای که می تواند مفید باشد. زیرا زباله ها می توانند به زیر و کناره های لوله بروند.

مدل تر/خشک

احتمالاً جالب‌ترین و گران‌ترین مدل از بین 3 جاروبرقی دستی 18 ولت جدید ریوبی ، مدل تر/خشک می باشد. درست همانطور که از نامش پیداست، می‌تواند زباله های خشک و مرطوب را بمکد. این مدل همچنین برای جمع آوری مایعات از روی زمین مفید است. دهانه صاف این مدل به نگه داشتن مکش خوب برای برداشتن مایعات کمک می کند. همچنین لوله ورودی بلند داخلی آن با فضای کافی در اطراف آن ، مایع را در جای خود نگه دارد. ریوبی ادعا می‌کند که این محصول قوی‌ترین جاروبرقی دستی تر/خشک است.

این مدل دارای یک سیستم فیلتر دوگانه است که به تمیز کردن و نگهداری برای بهترین عملکرد مکش کمک می کند. همچنین دارای ضمیمه‌هایی از جمله ابزار شکاف، برس گرد و غبار و  اسکاج. این محصول با یک آداپتور برای استفاده از مجموعه گسترده ای از لوازم جانبی 1-1/4 اینچی ارائه می شود. قیمت آن به عنوان ابزار باروتول 59 دلار است.

مدل عملکردی

مدل عملکردی فقط برای کالاهای خشک است. ریوبی می گوید مکش این مدل دو برابر بیشتر است. به نظر می رسد که هر دو مدل حداقل از نظر زیبایی پایه یکسانی دارند. طراحی قسمت جلویی این مدل ، مناسب برای کالاهای خشک می باشد. قیمت این دستگاه 49.97 دلار می باشد.

مدل مقرون به صرفه

مدل مقرون به صرفه – PCL705B در انتهای 3 جاروبرقی دستی 18 ولت جدید ریوبی قرار دارد و فقط یک جاروبرقی خشک است. هیچ ادعایی مبنی بر داشتن دو برابر عملکرد وجود ندارد. اما ریوبی می گوید که این مدل مکش قدرتمندی دارد. بر خلاف دو مدل بالا، این مدل یک مدل کاملاً متفاوت با پایه های مختلف است. ورودی جلوی این مدل دارای لوله ای است که بر خلاف دو مدل دیگر ، دارای دهانه های مسطح می باشد.قیمت این مدل 34.97 دلار می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *