مجله مهد ابزار

به مجله مهد ابزار خوش آمدید

جغجغه های شارژی جدید برند دیوالت در راه اند. برند دیوالت – DeWalt این محصولات جدید را در دو کلاس ولتاژ عرضه می کند. 20 ولت مکس اتمی و اکستریم 12 ولت مکس. برای اطلاع از آخرین و به روزترین اخبار ابزار ، با مجله اینترنتی مهد ابزار همراه باشید.

جغجغه های بیسیم – شارژی جدید دیوالت

کمپانی Stanley Black & Decker در حال حاضر جغجغه‌های بی‌سیم را تحت برندهای دیگر خود ارائه می دهد. مانند Mac Tools (سازگار با باتری‌های Dewalt) و Craftsman V20. با این حال برند دیوالت اولین جغجغه های شارژی جدید خود را به زودی عرضه خواهد کرد. دیوالت این محصولات جدید خود را در نمایشگاه NECA 2021 در ماه اکتبر معرفی کرد. هنوز جزئیات کاملی در دسترس نیست. اما انتظار داریم با نزدیک‌تر شدن به تاریخ عرضه، اطلاعات بیشتری کسب کنیم.

از آنجایی که دیوالت نمونه های فیزیکی را در نمایشگاه NECA به نمایش گذاشته بود، به نظر می رسد که جغجغه های شارژی جدید در اوایل سال 2022 عرضه خواهند شد. دو جغجغه بی سیم 20 ولت مکس اتمی – Dewalt Atomic 20V Max برای عرضه وجود خواهند داشت.

مدل 3/8 اینچی و مدل 1/2 اینچی. گفته می شود مدل 3/8 اینچی حداکثر گشتاور 70 فوت پوند و 250 دور در دقیقه را ارائه می دهد. این مدل ها برای طیف گسترده ای از کاربران از مکانیک حرفه ای خودرو گرفته تا پیمانکاران تجاری عرضه می شوند. از ویژگی‌های آن می‌توان موارد زیر را نام برد :

علاوه بر این مدل ها ، 3 مدل اکستریم 12 ولت مکس – Dewalt Xtreme نیز وجود خواهند داشت. 3/8 اینچ (DCF503)، 3/8 اینچ با دسترسی گسترده (DCF503E) و 1/4 اینچ (DCF504).

گفته می شود مدل 3/8 اینچی سرعت 60 فوت پوند و 250 دور در دقیقه را ارائه می دهد. به نظر می رسد ابزارهای Xtreme 12V Max و Atomic 20V Max از نظر اندازه بسیار شبیه به هم خواهند بود. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *