مجله مهد ابزار

به مجله مهد ابزار خوش آمدید

برند ریوبی جعبه ابزارهای جدید خود را عرضه کرد. برند ریوبی – Ryobi چند ماه پیش به ابزار جدید LINK و سیستم ذخیره سازی خود اشاره کرد. این برند اخیراً اولین سری از محصولات جدید خود را عرضه کرد. برای اطلاع از آخرین و به روزترین اخبار ابزار ، با مجله اینترنتی مهد ابزار همراه باشید.

Ryobi LINK یک سیستم بسیار گسترده است. این سیستم شامل جعبه ابزار، پانل های دیواری، قلاب های لوازم جانبی، سطل و غیره می باشد. مانند سیستم‌های ذخیره‌سازی سایر برندها، جعبه ابزارهای جدید Ryobi LINK را نیز به‌صورت جداگانه یا به‌عنوان بخشی از ترکیب 3 عددی خریداری کنید. Ryobi می گوید که سیستم ذخیره سازی مدولار LINK آن ها ، صنعت ذخیره سازی را متحول می کند. همچنین به افراد توانایی سازماندهی، دسترسی و حمل و نقل زندگی خود را می دهد.

جعبه ابزار LINK ریوبی 22 اینچ عرض دارد که از نظر اندازه شبیه جعبه ابزار مدولار برندهای دیگر است. جعبه ابزار متحرک (چرخ دار) Ryobi دارای یک دسته فولادی تلسکوپی و چرخ های 9 اینچی می باشد. گفته می شود جعبه ابزارهای جدید LINK ضد آب و مقاوم در برابر گرد و غبار با استاندارد IP65 هستند. مقدار بارگذاری و ذخیره سازی آن ها :

به نظر می رسد که چفت های جعبه ابزارهای جدید دارای اهرم های پلاستیکی و حلقه های سیم فولادی هستند. جعبه ها را می توان روی هم چیده و قفل کرد و با یک دکمه آزاد کرد. برند ریوبی این مدل های جدید را بسته به اندازه جعبه ابزار به جعبه‌های سازمان‌دهنده مختلف مجهز می‌کند. در صورت نیاز می‌توانید میزان بارگذاری و ذخیره سازی را تغییر دهید.

قیمت گذاری جعبه ابزارهای جدید ریوبی – Ryobi به شرح زیر می باشد : 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *