مجله مهد ابزار

به مجله مهد ابزار خوش آمدید

میلواکی اره‌های سوراخ‌دار دندانه دار کاربید جدید خود را در اندازه‌ها و کیت‌های مختلف معرفی کرد. برند میلواکی – Milwaukee اعلام کرده است که سری Hole Dozer خود را با اره‌های سوراخ دار دندانه‌ای کاربید گسترش می‌دهد. این اره ها با اندازه‌ها و کیت‌های جدید ، طیف وسیعی از نیازهای بازار و کاربران را برطرف می کنند. برای اطلاع از آخرین و به روزترین اخبار ابزار ، با مجله اینترنتی مهد ابزار همراه باشید.

میلواکی اره‌های سوراخ‌دار دندانه دار کاربید جدید خود را با مجموع 38 اندازه ، 6 کیت و 3 بیت/آربر پایلوت تکمیل می کند. به لطف دندان‌های کاربید، میلواکی می‌گوید این اره‌ها بهترین دوام و طولانی‌ترین عمر را ارائه می دهند. خصوصاً در کاربردهای عمومی و مواد سخت و محکم. با طراحی 3 TPI، آنها می توانند موادی مانند فولاد ضد زنگ، چدن، چوب تعبیه شده در بست، تخته سیمانی، فایبرگلاس، گچ و آسفالت را برش دهند.

به عنوان بخشی از برنامه توسعه ی میلواکی ، اره‌های سوراخ‌دار دندانه دار کاربید جدید شامل : 

این محصولات جدید در فوریه 2022 در دسترس خواهند بود.

برند میلواکی – Milwaukee یک شرکت آمریکایی است که ابزارهای برقی را توسعه ، تولید و به بازار عرضه می کند. دفتر این برند در هنگ کنگ در کنار برندهای نام آشنای دیگر مثل AEG، Ryobi، Hoover، Dirt Devil و Vax مستقر می باشد. این برند با توسعه ی روزافزون محصولات خود ، نیازهای بازار و کاربران را بیش از پیش تأمین می کند.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *