مجله مهد ابزار

به مجله مهد ابزار خوش آمدید

محصولات جدید میلواکی برای ذخیره سازی و بسته بندی ابزارآلات در کارگاه ها. جعبه ابزارهای برند میلواکی – Milwaukee با قابلیت حمل و طراحی مدولار ، بسیار عالی به نظر می رسیدند. اکنون میلواکی با افزودن راه‌حل‌ها و محصولات فروشگاهی به سیستم Packout خود ، یک گام فراتر رفته است. این محصولات شامل صفحات دیواری جدید، قلاب‌ها، قفسه‌ها، نگهدارنده‌ها و حتی کابینت. برای اطلاع از آخرین و به روزترین اخبار ابزار ، با مجله اینترنتی مهد ابزار همراه باشید.

در عکس جدید منتشر شده ، سیستم Packout در عمل با تأکید زیادی بر نصب دیواری نشان داده شده است. اضافه شدن صفحات دیواری Packout به کاربران این امکان را می دهد که قلاب ها، قفسه ها، نگه دارنده ها و همانطور که در بالا می بینید جعبه ابزار کابینتی را نصب کنند. از هم‌اکنون میلواکی پیش‌نمایش محصولات ذخیره سازی و بسته بندی جدید Packout را در اختیار سایت ها قرار داده است. این محصولات جدید همچنین در نمایشگاه‌های تجاری در فوریه 2022 معرفی و ارائه می‌شوند.

در حال حاضر انتظار می رود محصولات ذخیره سازی و بسته بندی جدید میلواکی در آوریل 2022 عرضع شوند. درست مانند سیستم Ryobi Link، محصولات ذخیره سازی ابزارآلات در کارگاه های Packout میلواکی شامل صفحات دیواری است. صفحاتی که ستون فقرات سیستم را تشکیل می دهند. این سیستم دارای انواع نگهدارنده ابزار، حتی برخی از غلاف ابزار برقی قرمز رنگ و انواع محلول های ذخیره سازی برای ابزارهای دستی و حتی سطل های سازمان دهنده قطعات کوچک می باشد.

حتی نگهدارنده‌هایی برای چیزهایی با دسته‌های بلند مثل جارو نیز مشاهده شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *